KOREKTA LAKIERU

Odtwórz film na temat volvo s90 korekta lakieru powłoka ceramiczna mcc24.pl

Korekta lakieru Volvo S90. Realizacja mcc24.pl

KOREKTA LAKIERU

Korekta lakieru, nazywane także renowacją  lakieru samochodowego to jeden z najbardziej efektownych  zabiegów detailingowych.
Podczas procesu korekty lakieru usuwamy wszelkie rysy, skazy i zmatowienia. Usługa korekty przywraca lakier do idealnego stanu,  potęguje głębię koloru i nadaje szklisty blask karoserii.

Proces korekty lakieru jest trwały i całkowicie bezpieczny dla karoserii.

Zapraszamy klientów z obszarów miast: Sulechów, Zielona Góra, Świebodzin, Wolsztyn, Kargowa oraz innych miasta województwa lubuskiego.

Zalety korekty lakieru:

  • idealna powierzchnia lakieru bez najmniejszych wad,
  • likwidacja większości defektów lakieru takich jak rysy, hologramy, przebarwienia, zmatowienia,
  • salonowy blask i olśniewający połysk,
  • podwyższenie wartości rynkowej samochodu,
  • odzyskanie głębi koloru i połysku karoserii,
  • ochrona przed blaknięciem,
  • mniejsze przyleganie zabrudzeń,
  • efekt skraplania się wody z lakieru,
  • Ochrona przed solą drogową, kwaśnymi deszczami, promieniami UV, chemikaliami.
volvo s90 korekta lakieru powłoka ceramiczna mcc24.pl

Korekta lakieru Volvo S90. Realizacja mcc24.pl

KOREKTA LAKIERU –  NASZE REALIZACJE

KOREKTA LAKIERU ▪ VOLVO S90

Zobacz efekt dwustopniowej korekty lakieru w Volvo s90.

KOREKTA LAKIERU ▪ BMW X7

Korekta lakieru drzwi w BMW X7. Zobacz salonowy blask tego auta.

KOREKTA LAKIERU ▪ BMW Z4 CABRIO

BMW uszykowane na prezent. Zobacz efekt naszej renowacji.

Korekta lakieru, nazywana także renowacją lakieru jest procesem, który zajmuje sporo czasu oraz wymaga doświadczenia oraz specjalistycznych umiejętności.

Warunki atmosferyczne oraz mycie mechaniczne oraz ręczne, odchody zwierząt, nieodpowiednie preparaty i środki czyszczące mogą przyczynić się do zniszczenia lakieru samochodowego.  Po kilku miesiącach kolor naszego auta staje się  coraz bardziej matowy, zabrudzony oraz porysowany. Po kilku latach eksploatacji auta lakier wcale nie przypomina tego salonowego.

W mcc24 pracujemy na profesjonalnym sprzęcie oraz starannie dobranymi środkami zapewniającymi najlepsze efekty korekty lakieru i pełna regeneracje powłoki lakierniczej.

Korekta lakieru w naszej firmie gwarantuje, że lakier Twojego auta odzyska salonowy blask.

Renowacja lakieru samochodowego to proces przywracania i poprawy stanu powierzchni lakierowej pojazdu. Tę nazwę używa się zamiennie z korektą lakieru.

Koszt korekty lakieru samochodowego może się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak rozmiar i stan pojazdu, stopień uszkodzeń lakieru.

Cena za korektę lakieru w mcc24 zależności od zakresu prac i stopnia uszkodzeń lakieru. Koszt jednoetapowej korekty lakieru samochodowego zaczyna się od 600 zł, dwuetapowej korekty lakieru od 1000 zł, natomiast trzyetapowej korekty lakieru od 1300 zł.

Umów się z naszym specjalistą na oględziny Twojego auta, aby poznać dokładną cenę za usługę korekty lakieru.

Korekta lakieru jednoetapowa, dwuetapowa i trzyetapowa różnią się przede wszystkim pod względem skali i intensywności prac polerskich, jakie są wykonywane na powierzchni lakieru samochodowego.

  1. Jednoetapowa korekta lakieru: jest to najprostsza forma korekty, która obejmuje zastosowanie jednej fazy polerowania. W przypadku jednoetapowej korekty, stosuje się pastę polerską o średniej agresywności, która ma za zadanie poprawić ogólny wygląd lakieru, usunąć drobne zarysowania oraz inne niedoskonałości powierzchni. Korekta jednoetapowa jest stosowana, gdy lakier nie wymaga głębokiego usuwania większych defektów i ma na celu poprawę wyglądu lakieru w sposób szybki i ekonomiczny. Najczęściej stosowana jest do lakierów samochodów 2-3 letnich, gdy lakier wymaga tylko lekkiego odświeżenia.

  2. Dwuetapowa korekta lakieru: ta forma korekty lakieru zakłada zastosowanie dwóch etapów polerowania. Pierwszy etap polega na zastosowaniu pasty polerskiej o większej agresywności, która ma na celu usunięcie większych defektów, takich jak głębsze zarysowania, plamy czy utlenienia. Drugi etap polega na zastosowaniu pasty polerskiej o mniej agresywnej konsystencji w celu uzyskania ostatecznego wykończenia i nadania lakierowi połysku. Korekta dwuetapowa jest bardziej kompleksowa i skuteczna w usuwaniu większych defektów lakieru, zapewniając bardziej spektakularne efekty. Dwuetapowa korekta lakieru wykonywana jest na samochodach starszych, których lakier ma decydowanie więcej uszkodzeń.

  3. Trzyetapowa korekta lakieru: jest to najbardziej zaawansowana i czasochłonna forma korekty lakieru. W przypadku korekty trzyetapowej, stosuje się trzy etapy polerowania. Pierwszy etap polega na zastosowaniu pasty polerskiej o największej agresywności, która jest w stanie usunąć głębsze zarysowania i większe defekty lakieru. Kolejne dwa etapy polegają na stopniowym zmniejszaniu agresywności past polerskich, aby poprawić wykończenie, usunąć mniejsze defekty i nadając lakierowi głębię i połysk. Korekta trzyetapowa jest najbardziej kompleksową i efektywną metodą w przypadku poważnych uszkodzeń lakieru.

Wybór odpowiedniej formy korekty lakieru zależy od stanu powierzchni lakieru, rodzaju defektów oraz oczekiwanego efektu. W przypadku poważniejszych uszkodzeń i bardziej wymagających rezultatów, zazwyczaj zaleca się korektę dwu- lub trzyetapową, podczas gdy w przypadku mniejszych defektów i poprawy ogólnego wyglądu lakieru, jednoetapowa korekta może być wystarczająca. Korekta lakieru trzyetapowa wymaga większego nakładu czasu i umiejętności, ale może zapewnić najbardziej imponujące rezultaty, szczególnie jeśli chodzi o usuwanie głębszych zarysowań i wad powierzchni.

Ważne jest, aby zwrócić uwagę, że im bardziej zaawansowana i intensywna jest korekta lakieru, tym większe jest ryzyko powstania niepożądanych efektów, takich jak hologramy, kółka polerskie czy smugi. Dlatego kluczowe jest, aby korzystać tylko z usług najlepszych salonów, jakim jest np. mcc24. pl. Posiadamy odpowiednią wiedzę, doświadczenie i umiejętności w zakresie korekty lakieru, aby z najlepszym efektem poddać renowacji lakier samochodowy.

Podsumowując, różnica między korektą lakieru jednoetapową, dwuetapową i trzyetapową polega głównie na liczbie etapów polerowania oraz intensywności prac mających na celu poprawę wyglądu lakieru i usuwanie defektów. Wybór odpowiedniej formy korekty zależy od stanu lakieru, rodzaju defektów, oczekiwanych rezultatów oraz dostępnych zasobów czasowych i finansowych.

Naszym klientom zwracamy uwagę, aby nie mylić korekty lakieru przeprowadzanego w mcc24 do usług zakładów lakierniczych które przeprowadzają tzw. „szybką polerkę auta”.

Zazwyczaj zakłady lakiernicze używają środków polerskich o dużej inwazyjności i ścieralności przez co zmniejszają grubość lakieru. Tak osłabiona powierzchnia lakieru sprawia, że staje się on podatny na degradację i uszkodzenia.

Niestety, podczas nieumiejętnej korekty lakieru istnieje ryzyko powstania niepożądanych efektów, takich jak hologramy, kółka polerskie, smugi i inne ślady, które mogą nadać powierzchni lakieru nieestetyczny wygląd. Te efekty są szczególnie widoczne w przypadku niewłaściwego lub nieostrożnego stosowania technik.

Hologramy, znane również jako „swirl marks”, to delikatne, okrężne ślady widoczne na powierzchni lakieru, które mogą być wynikiem nieprawidłowego ruchu polerującego, używania zbyt agresywnych produktów polerskich lub niewłaściwie dobranych narzędzi. Te ślady mogą tworzyć refleksy świetlne, co nadaje wrażenie, że lakier jest uszkodzony.

Kołka polerskie to natomiast ślady pozostawione przez narzędzia polerskie, które mają formę okrągłych, widocznych śladów na powierzchni lakieru. Mogą powstawać, gdy narzędzie nie jest odpowiednio czyste, posiada zanieczyszczenia lub nie jest prawidłowo używane.

Dodatkowo, gdy rysy są jedynie wypełniane pastą polerską, zamiast być prawidłowo usunięte, efekt maskowania jest tylko tymczasowy. Przy pierwszym myciu samochodu pasta polerska może zostać zmyta, a rysy powracają na powierzchnię, powodując utratę poprawionego efektu.

Korekta lakieru samochodowego może pomóc w redukcji widoczności i poprawie wyglądu mniejszych powierzchniowych rys na lakierze. Proces ten polega na polerowaniu powierzchni lakieru, aby zniwelować defekty, takie jak rysy, hologramy czy drobne zarysowania.

Jednak skuteczność usuwania rys zależy od kilku czynników, takich jak głębokość rys, rodzaj i twardość lakieru, a także umiejętności i doświadczenia osoby wykonującej korektę lakieru. Nie wszystkie rysy można całkowicie usunąć za pomocą korekty lakieru, szczególnie w przypadku głębszych uszkodzeń, które mogły już przeniknąć do warstwy podkładowej.

W niektórych przypadkach, gdy rysy są zbyt głębokie lub trudne do usunięcia poprzez korektę lakieru, konieczne może być zastosowanie innych metod naprawczych, takich jak miejscowe malowanie lub inne procedury kosmetyczne. Warto skonsultować się z profesjonalnymi specjalistami od naprawy i renowacji lakieru, którzy będą w stanie ocenić uszkodzenia i zalecić odpowiednie metody naprawy.

Czas potrzebny wykonanie korekty lakieru samochodowego zależy od stopnia zniszczenia powłoki lakierniczej.

Renowacja lakieru może zająć od 8 do nawet 36 godzin w przypadku bardzo zniszczonych samochodów.

Korekta lakieru samochodowego przeprowadzana jest w kilku etapach. Proces rozpoczyna się od gruntownego przygotowania lakieru, obejmującego usunięcie wszelkich zabrudzeń, takich jak żywica, smoła, rdza, kleje i metale. Następnie przeprowadza się dokładną dekontaminację, aby precyzyjnie oczyścić powierzchnię, oraz deironizację, mającą na celu usunięcie wszelkich zanieczyszczeń metalowych.

Kolejnym krokiem jest dokładne zbadanie lakieru, włączając w to sprawdzenie jego grubości przy pomocy miernika. Aby zapewnić ochronę elementom, które nie będą poddawane procesowi renowacji, takim jak plastikowe elementy czy wnęki, stosuje się taśmę zabezpieczającą.

Następnie przystępuje się do polerowania lakieru, używając odpowiednich past polerskich. W przypadku występowania poważniejszych defektów, można zastosować polerowanie maszynowe przy użyciu środków likwidujących mocne uszkodzenia na powierzchni lakieru. Podczas tego procesu usuwane są hologramy oraz mikrozarysowania.

Po przeprowadzeniu polerowania dokonuje się końcowego polerowania, które wydobywa głębię lakieru oraz nadaje mu połysk. Następnie elementy pokrywa się warstwą naturalnego wosku Carnauba, aby zapewnić długotrwałą ochronę.

W przypadku występowania drobnych ubytków i odprysków na powierzchni lakieru, można je wypełnić specjalnymi zaprawkami, składającymi się z bazy i klearu. Po zakończeniu renowacji zaleca się także przeprowadzenie konserwacji lakieru i nałożenie odpowiednich wosków zabezpieczających.

Na życzenie klientów istnieje możliwość zastosowania dodatkowych zabezpieczeń, takich jak folia PPF lub powłoka ceramiczna, lub nawet jednoczesne zastosowanie obu tych metod.

Warto zaznaczyć, że pełna korekta lakieru polega na przeprowadzeniu polerowania w trzech etapach. Ponieważ jednostopniowa korekta nie zawsze jest w stanie całkowicie wyeliminować wszystkie defekty na powierzchni lakieru.

UMÓW SIĘ NA KOREKTĘ LAKIERU